petak, 14. travnja 2017.

Koliko vam traju tenisice?/ How long do your sneakers last?

Kakvi ste s tenisicama? Živite u njima, idete na posao, ne nosite uopće osim kad idete u prirodu? Uopće ne idete ni u prirodu? :)

Imam dva para tenisica za trčanje, od kojih jedan par ima skoro 10 godina, kožne, sad ću glumiti gospođu od 70 godina i reći "iz vremena kad su se stvari radile tako da traju!". Odavno ne trčim u njima ali super su za hodanje. Umrijet će do ljeta, prognoziram.
Otkad imam psa, nekišna i ne zimska razdoblja najčešće u šetnjama provodim u tenisicama.

Osim tih kožnih, imam jedne starke, koje nisu za park, i dva para platnenih, imaju mislim 4 godine, koje nosim i perem u mašini i nosim i perem i nosim i ovo ljeto će im, također, biti zadnje. Naravno da će tri para u isto vrijeme umrijeti. Tako to voli biti.

Prošli tjedan sam kupila nove, fuksijaste, za topli i suhi period. Očekujem da sam do 2020. mirna :)
Koliko vama traju i koliko često ih mijenjate? Nosite li ih dok se ne raspadnu, kao ja?

Do you even own a pair of sneakers? Do you live in them, go to work in sneakers, or just wear them for sports and outdoor activities?

I have a few pairs, and three of them will die till the end of upcoming summer.
It is ok, one pair is more then 10 years old, and two  linen ones are with me almost four years.

Since adopting a dog, I wear sneakers whenever it is not raining or snowing or when it is not freezing outside. And I wear them till their very death,

Last week I bought a new par, fuchsia linen sneakers, I expect they'll be good til 2020. :)

How often do you change them?

Broj komentara: 7 :

  1. ja imam platnene iz h&m-a, koštaju oko 70 kn i traju bar dvije sezone, a perm ih u prosjeku dvaput mjesečno u mašini. imam i jedne startasice koje su se poluraspale dva tjedna nakon kupnje i jako zazirem od toga da pljunem tristo kuna za domaći proizvod koji mi se pokazao loš.

    od neplatnenih imam adidas - imam strašan problem s adidas tenisicama, stravično su mi neudobne, koji god model da uzmem i nakon prošlogodišnje kupovine odustala sam zauvijek od adidas tenisica jer očito nisu stvorene za moje noge.

    sad stižemo do obožavanih. imam jedne fila stare 10 godina, i još jedne kupljene prije nepunih mjesec dana - http://deichmann.scene7.com/asset/deichmann/p_100/Tenisice+-+Fila+-+deichmanncom--1452489_P.jpg?defaultImage=default
    udobne i lijepe, i već vidim da ću i te nositi godinama.

    bacila sam oko i na ove - http://deichmann.scene7.com/asset/deichmann/p_100/--1468950_P.jpg?defaultImage=default
    imaju najudobniji uložak na svijetu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se po pitanju kupovanja hrvatskog prizvoda, ako nema neku kvalitetu. imam problem s borovom kad se forsira da cijele škole kupuju baš njihovo, jer ne vidim baš da tak ofunkcionira slobodno tržište.
      meni su adidas najdraže (osim jednih pumica, koje traju preko 10 godina, samo za hodanje), nekako smo se našli.
      krasne su ti ove roza fila! <3 i roze fila mi se viđe sviđaju od rozih reebokica :D

      Izbriši
  2. Ja ti patike nikako ne volim. Imam jedne sivomaslinaste platnene BK za festivale i toliko..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ti si više cura za sandale i čizme? ;)

      Izbriši
  3. Imam nekoliko pari, sve su manje više patika/cipela modeli iliti u prijevodu udobnost patike sa izgledom cipele. Nosim ih svakodnevno dok se ne raspadnu. Kod mene nema sporta. Znaš kako ide ona: Ako me vidiš da trčim, znači da bježim od nečega, a ne da vježbam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahaha :D
      to je super, znaš što hoćeš. koliko dugo ti žive?

      Izbriši
  4. pa rekla bi da mi traju najviše pet godina i to ako su kožne i kvalitetne...one od skaja ili čega već ne izdrže duže od sezone pa sam ih prestala kupovati odavno. Znam da sam prije znala kupovati po jedne godišne, pa sam vidjela da to nema smisla. Sjećam se da sam dugo imala jedne adidaske koje sam kupila u srednjoj, bio je to onaj stari model koji je nekako opet postao popularan...e taj sam par baš bila iznosila, ali koliko se sjećam to mi je zasada jedini par adidaski koje sam imala.

    Imam dva para platnenih tenisica, jedne su u stilu starki, platila sam deset maraka i traju mi već godinama, druge su startasice koje sam kupila (ako se dobro sjećam) prije dvije godine i jako sam zadovoljna s njima za sada. Prala sam ih i u mašini i još se nisu raspale. Osim ta dva para platenih, trenutno imam još samo dva para kožnih bijelih tenisica koje imam oko pet godina...i polako su se počele raspadati, ali dobro su me služile dosada tako da nemam primjedbi.:)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);