četvrtak, 20. travnja 2017.

Što obući na posao?/ What to wear to work?



Na godišnjem sam i ne oblačim se za posao ovaj tjedan :)
No imam slika outfita koje nisu došle na red, a ova je slikana kad je bilo hladno  skoro kao i danas, pa ima smisla da bude objavljeno.

Dakle, kako je danas jedan ljuplki jesenji dan, s oblacima i vjetrom, vjeujem da svi nosite barem jedne duge rukave. Ja nosim i zimsku jaknu, makar sam ju već oprala i spremila za jesen.

U zadnje vrijeme počela sam češće nositi sakoe, mada neke imam već jako puno vremena, no nekako ne dođu na red. Ovo je bio dan kad je jedan sako dobio svoj šansu, a nosila sam ga na crnu, deblju haljinu kratkih rukava, crne grilonke i crne gležnjače.
Pašmina je dar iz Maroka odnedavno, pisala sam u postu o paisleyu o njoj.

Zapravo sam si izgledala jako ozbiljno nekako u ovome, sako baš voli uozbiljiti kombinaciju, što uopće nije loša stvar. Staviš sako i na neposlovne stvari i izgleda dobro.

This week I'm on vacation and don't wear outfits that should be on my blog :)
I do have a couple of them pictured before, that didn't have a chance to be posted.

So, today, an outfit I wore a couple of weeks ago when it was cold(er): a thicker black dress with short sleeves, black tights and ankle boots, and pinkish blazer with pashmina with similar colour(s).
I wrote about it in my previous post on paisley.

I looked very serious to myself in this, the blazer tends to give this serious note to the outfits, no matter what you wear under it. That is not a bad thing at all; you can wear not to business oriented clothes and a blazer, and look good for work.



3 komentara :

  1. Da, samo svaku kombinaciju učini ozbiljnijom. Ja sam jučer nosila haljinu bez rukava, ispod nje još jednu haljinu (usku) s dugim rukavima, a preko nje sako i zimski kaput...da, i jedan sličan šal. Uz sve te slojeve nije mi bilo vruće. Drugim riječima, vrijeme je kao usred zime.

    No, barem se možemo veseliti slojevitom odijevanju, ja ga inače jako volim:). Baš ti je lijepa ova kombinacija i super ti stoji.

    ...i da odgovorim na pitanje...trebala bi seliti uskoro, stalno se premješta datum jer tako je to s radovima, ali zapravo ne selim nigdje daleko...Nova kuća je otprilike kilometar od ove stare.:)

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala ti!
    to je puno slojeva kod tebe :) al zima ne pita, znam.
    sretno sa seljenjem, nadam se da će nova kuća biti u novim postovima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bit će svakako...prvo sam se mislila da li da stavljam slike ili ne jer smo u ovoj staroj kući imali tri provale dosada, ali mislim da to nema nikakve veze s blogom, jednostavno u Mostaru je svako malo neka provala, grozno nešto...ali i tetu su mi u Njemačkoj opljačkali tako da se nemam čemu čuditi.

      Izbriši

}, 10);