petak, 30. lipnja 2017.

Lika

Otišla sam u Liku na vikend prije par tjedana.
Već dvije godine dogovaram s dragim dijelom rodbine da se nađemo i podružimo, i trebale su skoro dvije godine da se svi uspijemo poklopiti. Ne znam imate li i vi dragi i nedragi dio rodbine, meni je tako pao grah :)

Svaki put kad ovdje pišem u Lici, uvijek isto, znam :)
Jako mi paše priroda. Ne mogu se nagledati zelenila i plavetnila. Šetam i šetam i udišem mirise šume i livada i zemlje koja miriši, i ne mogu prestati gledati u svo to zelenilo i Velebit u daljjni.

Došli smo na vruć i sparan dan, ali sparina i vrućina tamo traju dok ima sunca, nakon što zađe, ubrzo postaje hladno (hladno za duge rukave) i svježe.
Bila sam tri dana tamo, i ustajala sam se oko 5, jer moja pasica nije mogla od sreće čekati više da se ide van. Tako sam ja izlazila u šetnje dok je vani bila još magla, sve tiho, još su i životinje spavale.

U šetnje se ide sa štapom, em ima zmija, em ima većih životinja. Pitam se samo, znaju li zmije da bi ih kuckanje štapa trebalo otjerati?

Čika se u tih par dana od pasice koja slijedi ljude i ne silazi sa staze pretvorila u lovca i goniča koji namiriše trag i bok, doviđenja, ode ona u šumu naći nešto. Nije tri dana spavala od jutra do večeri, sjedila je ispred kuće i čuvala i kuću i ljude. Pretvorila se u ozbiljnu, glasnu seosku kerušu.
Najveća kazna joj je bila navečer, kad bi se išlo leći. Ja legnem, pravim se da spavam, i samo čujem njene kandže kako grebu po linoleumu u krug. Smirila se prvu noć tek kad sam otvorila vrata sobe da može do ulaznih vrata, a onda je režala jer se vidjela krošnja koja se ljulja na vjetru.
Dizanje u 5 bilo je zapravo ugodno, šetnja u tišini i miru, jedino što nije bilo šanse da ostanem budna baš cijeli ostatak dana. siesta popodne je bila obavezna :)

Preko dana, kad se sunce digne, digne se temperatura do kratkih rukava i ljetnih haljina.
Vozila sam do tamo u haljini (na slici dolje) pa sam prvi dan u njoj otišla u šetnju. Vjetar je puhao i spremala se kiša, koja se nije desila na kraju. Izgledam si u haljini ko kakva Amazonka, ali haljina je udobna i šarena, ko vesela džungla na meni, kako ju ne bih voljela? :)

Jako mi pašu ovakvi mali izleti na slobodne dane. I koliko god je more najpopularnije, ja sam tako sretna s putovanjima po kontinentu, gdje nije tako vruće. Divno je more i obala, naravno, ali toliko dobrih lokacija ima i po unutrašnjosti, i puno mi se sviše sviđa ovako provesti par dana, bez gomile ljudi, auta, gužvi i naguravanja.
Što sam starija, manje volim gužve i hrpe nepoznatih ljudi.


A few weeks ago I drove to Lika region to spend a long weekend there, with the dear part of my family. I don't know if you have dear and not-so-dear people in you family, I do.

Anyway, I've managed to free three days in a row and went there. Every time I write about Like, I write the same things, I know. I like the nature, I really really like the nature. Everything is green and blue and no industry and no people. I wonder around and smell the forest and the valleys and the soil, and can't get my eyes off the trees and Velebit mountain.

My dog has turned into a hunter. It took her three days to become serious looking watch dog, that never wanted to come inside and sleep. she sat in front of the house, whole day, when not running around, and she kept her eyes on the house and the people.

It was a hot summer weekend and I drove in a dress, and the first afternoon I went for a walk in that dress, but bringing a stick with me. The stick is important because the snakes should run away when hearing me knocking. I don't know if snakes know this information, too.
But there are larger animals, so having a stick is a good idea, when going alone into the woods.

Since my dog decided to sleep as short as possible, she woke me up around 5am every morning, and we walked while there was still fog around us. Mornings were beautiful, quit and cold, and I had to wear long sleeves.
I really enjoyed walking so early in the morning, but it was impossible to be awake the rest of the day, without a siesta in the afternoon :)

The picture below shows my dress. It is colorful and reminds me of my private little jungle, but it is so comfortable I think I'll be wearing it the whole summer, although I remind myself of an Amazon.

Although the most popular way to spend free days in this season is going to the coast, I prefer places on the continent. It is not so hot and there is no crowd. The older I get, the less I like crowd places with noise and too much people.

4 komentara :

  1. Izgleda kao jedan perfektni produzeni vikend. Da se baterije napune. Bez guzve i naguravanja :-).
    P.S.Love your dress!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala :)
    Ma baš dobro dođe, malo se maknut i odmoriti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. Hvala! Lika je krasna, uvijek me priroda dojmi.

      Izbriši

}, 10);