srijeda, 5. srpnja 2017.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Dobar vam dan!
Koliko rotirate odjeću? Nosite li sve što imate?
Trudim se, pogotovo ljeti, iznositi sve što imam u ormaru, jer uvijek se nekako neke stvari sakriju i otkrijem ih tek kad slažem ladice i police.

Ova suknja kupljena je u shs dućanu pred više od 5 godina. To znam jer postoji post s tom suknjom (ne mogu vjerovati da ovu seriju postova pišem već 5 godina).
Suknja je zeznuta jer mi je po dužini midi, taman negdje iznad zgloba na nozi. To je, kao, nesretna dužina jer skraćuje, ali divne su mi boje i šarenilo i nosila sam ju i kao kratku haljinu, a sad sam odlučila nositi ju kao suknju, i vidim da mi je postalo svejedno jel skraćuje ili ne skraćuje, nosim jer mi se sviđa.

U struku ima labavu lastiku (koju trebam promijeniti) i laganog je materijala.
A kako je suknja u sto boja i mali je cirkus, onda sam gore obukla crnu majicu da malo smiri dojam.
Na nogama roze balerinke, taman prava boja.


Do you manage to wear all you seasonal clothes?
I try to, because there are always wardrobe pieces, forgotten at the bottom of my wardrobe closet.

I've bought this skirt 5+ years ago in a thrift store. I know it is that old because there is a blog post, and I can't believe I've been writing this post series more then 5 years now.
The skirt is midi, at least for me, and I always felt a bit confused how to wear it because midi skirts shorten me.
I used to wear it as a short dress before, and never wanted to ditch it because I find it beautiful and colorful, and this time I wore it as a "normal" dress.
It seems my mind has changed and I haven't spent a minute considering the problem of "shortening" this time.
I wore it with pink flats and a black t shirt, I needed something in a non-colour to give a balance to the outfit.

2 komentara :

  1. Ti pet godina pišeš, a ja sam upravo skužila da te pet godina čitam (nevezano uz Što obući na posao ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pišem ja već 7 godina :D
      5 godina je konkretan broj čitanja. Hvala :)

      Izbriši

}, 10);