petak, 13. listopada 2017.

Što obući na posao?/ What to wear to work?




Vikend je na vratima i nadam se da ćete ga iskoristi za nešto ugodno i zabavno.
I da niste bolesni. Pola svijeta oko mene ima neku virozu.

Što se tiče oblačenja, malo mi je komplicirano naći ono što baš želim obući jer sam još uvijek raseljena i dosta stvari je po vrećama i torbama,a ono što sam izvadila iz torbi, ne znam baš kamo sam sve točno spremila :)

Uglavnom, ovo je Manina točkasta haljina, a povrh nje nosim košulju koju sma pretvorila i ajmo reći bolero ili sako ili tako nešto. Skratila sam rukave i odrezala trakice koje su vezale iznutra i izvana tu bivšu bluzu.
Sviđa mi se kombinacija točkastosti i cvjetića.

Broš je Micica, dvije mačke i sidro.
So, the weekend is almost here and I hope you'll spend it in a good way, being healthy and happy. Somehow so many people around me has some kind of cold right now.
My flat is still being renovated, and I have some difficulties finding the clothes I want to wear.
Here I was wearing polka dot black and white dress, with a jacket formerly known as a blouse. This ex blouse had longer sleeves and which I disliked, so I cut them off and turned it into a light jacket. I like how flowers go well with dots.






4 komentara :

  1. Meni je ovaj broš "mrak"! Odličan je! Nadam se da ćeš se uskoro naseliti jer me baš vesele tvoji postovi! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! I ja se nadam, evo već sam peti tjedan izgnana i uopće nije fora.

      Izbriši
  2. Sviđa mi se jako prepravljena košulja, a i haljina ti jako lijepo stoji.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);