ponedjeljak, 23. listopada 2017.

Životni/ Life lately


Moj stan još uvijek nije useljiv i ovo sad traje toliko dugo da mi se ni ne da više drviti po tome. Za sada sam u egzilu i pokušavam ne misliti pretjerano o situaciji, mada mi raspoloženje ide od bijesa do potpune tuge jer naišli smo na osobicu koja radi u stambeno komunalnom ali ne radi za ozbiljno, te je stopirao sve na više od 14 radnih dana. Jednostavno nije poslao račune dalje, u osiguranje, a osiguranje je bitno. Osobica ne voli mailove, nema mobitel i ne javlja se na telefon.

Pokušavam izšetati sve što se skuplja u meni, jer imam poriv da odem tamo i izvučem mu grkljan. Kako to još uvijek nije legalno u RH, šećem po prirodi.
Jedno jutro, u šetnji, dočekalo me brdo ovakvih paučina. Možda je bio Svjetski dan paukovih mreža, ne znam, ali bile su krasne.






My flat is still under construction due to flood almost two months ago, and it's been so long I don't even want to mention it any more. At the moment I'm trying not to think about it too often, but my mood goes from anger to a total sadness because we hit the wall, the wall being a person in the city office, who should  be helping. Somehow, he is not, and he managed not to forward all bills to our insurance company for 14 work days, and only last Friday they've got them. He doesn't read e mail, doesn't own a mobile phone and doesn't like to answer the telephone.
I have the urge to go there and rip his lying larynx out. This is against the law, here in Croatia, and everywhere, I know, so instead I walk many kilometers in the nature to get these emotions out.

In one morning walk, I saw numerous spider webs. I don't know if there was The Spiders Web Day, maybe, so all of the spiders showed their best works, but I was impressed by the details and the effort.


 Kako za većinu nakita ne znam trenutno kamo sam ga spremila, ove dvije mace na sidru su uglavnom dio toga što stalno nosim. Već sam zaboravila na njega, sad mi se opet jako sviđa.



Since most of my jewelry is packed somewhere and not unpacked yet, I've found this brooch I haven't worn often. I like these two cats, and almost have forgotten I have it. Now I wear it almost every day.


Moja vjerna pomagačica. Malo je i prerevna. Zadnje što je stradalo je moj ex novi ružmarin. Prvo je ispod njega zakopala kost. Onda je rascijepala ružmarin na tri grančice. Ja sam ih povezala, ona je maknula štrik, iščupala dvije grane a treću, skupa s korijenjem i zemljom, odnijela dalje u vrt. Popizdila sam i derala sam se na nju. Znate kako to izgleda kad pas zna da je kriv? Ode u ćošak, poklopi se i okreće glavu što je dalje moguće od osobe koja pizdi. Natrljala sam joj njušku tom zemljom, nije htjela žvakati taj tren.
Onda je bila tiha misa par sati al sam imala dogovoreno druženje pa sam ju ipak povela sa sobom.
Natjerala me da se ranije vratim jer kokoš ide spavat čim padne mrak, pa se gasi oko pol 8. Ozbiljna sam, cvili i tuli i onda odjuri leći.




My faithful  assistant. Maybe even too zealous. My new rosemary is the last plant that suffered under her teeth and clogs. First she hid a bone under the rosemary, then she split the little bush. I tried to tie the branches, but she destroyed it and took the rest to the other part of the garden. I was so pissed at her, I yelled and stuff the soil into her nose. You know how a dog acts when he/she is guilty? She sits in the corner and makes no eye contact, looking down.
I gave her the silent treatment later, but since I had arranged coffee with friends later, I took her with me, and she made me go home earlier, because she is basically a hen, going to bed the moment the night comes.
She literally whines and stares at humans until she can go to her place and sleep, at half past seven pm.




 Jogu vježbam doma, kad ulovim vremena, i jedno jutro otišla sam, prije posla, na sat, jer uvijek bolje tamo odvježbam. Očito nemam discipline sama odraditi sat vremena kako treba, nego zglajzam prečesto. Upogonila sam nove tajice (čekale su na svoj red dosta duge) za to.



I do yoga at home, when there's time. One morning last week  I managed to organize myself and come to yoga class before work. I obviously lack in self -discipline because I never manage to do the full hour alone, and I admit I skip some asanas and never do it as good as in the studio.
And since I was so organized, I wore my new yoga leggings (they've been waiting for their turn for quit a long time in the drawer).
 I za kraj, zadnji dan prije ove promjene vremena. Divan sunčan dan, šetnja po parku i guštanje u svim bojama koje jesen daje.

Nek vam ovaj tjedan bude baš onakav, kako ste si zamislili!




And last, the last sunny day before this weather change hit us last weekend. A beautiful sunny day, walk in the park and all colours autumn can give.

I hope your week will be just how you wish it should be.

Broj komentara: 8 :

  1. Jako mi je žao zbog situacije u kojoj se nalaziš. Šaljem ti pozitivne vibre <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ali zaista, i ovo će proći ;)

      Izbriši
  2. Baš mi je žao što se toliko odužilo, stvarno je nezgodno biti bez svoga životnoga prostora, a za odgodu od 14 dana i birokraciju neću ništa komentirati. Ja sam se konačno preselila u novu kući, ali nedugo zatim završila sam u bolnici, trenutno sam kod roditelja, a zapravo sam već tri mjeseca pod temperaturom i praktički vezana uz krevet. Kroz par dana bi trebala ponovo u bolnicu na operaciju Krona...a onda oporavak...pa tek onda doma...jedva čekam konačno doći u tu svoju kuću pa se odmoriti kao čovjek:).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I tebi je zabavan period ;)
      Nadam se da sve to ide u dobrom smjeru, i da će operacija proći dobro. A tek onda dolazak doma!
      Sretno, draga :)

      Izbriši
  3. Zalosno je kad zavisis od takvih osobica :-( :-(
    Zelim ti brzo rjesenje stambenog problema.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Mislim da se pokrenulo! Napokon!
      Možda netko čita blog, lol :D

      Izbriši
  4. Ah osobice, treba ih pitati za ime i prezime i tko im je nadređen..nekako onda dobiju motivaciju za posao. Nadam se da će ti se situacija brzo riješiti. Život u egzilu i kutijama mi je dobro poznat i sve što s njima ide..ova mala pomoćna vrtlarica je preslatka! Vjerujem da se ne možeš dugo ljutiti na nju! :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ide na bolje, počelo je da se miče :)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);